Durant el segon trimestre d’aquest any, l’Agència ha desenvolupat una proposta de quatre seminaris en línia adreçada a empreses, autònoms i comerciants.

L’últim dijous de maig, el 26 de maig, de deu a onze del matí, es realitzarà el darrer seminari en línia organitzat per l’Adlsolcar durant el segon trimestre d’aquest any. Amb el títol “El valor de tenir un propòsit a l’empresa”, Joan Martí, director de la Unitat d’Estratègia empresarial d’ACCIÓ, té com a objectiu fer entendre per què és important tenir un propòsit a l’empresa.

El seminari explicarà com s’ha de definir una estratègia de gestió empresarial transversal i com es poden dur a terme noves oportunitats de negoci per a la maximització del valor competitiu, considerant els reptes socials i mediambientals a través del model de negoci i les operacions. Es creu rellevant tractar aquesta temàtica, ja que cada cop s’exigeix més a les empreses per tal que mirin més enllà del seu benefici econòmic i que valorin l’impacte que tenen les seves accions al seu entorn. El valor compartit és un concepte en expansió que posa al centre de l’estratègia aspectes com la gestió del talent, el consum responsable o la sostenibilitat. Aquest seminari es realitza amb la col·laboració del Departament d’Acció de la Generalitat de Catalunya.

La participació en els seminaris en línia és gratuïta, però cal inscriure-s’hi prèviament a l’enllaç següent: https://bit.ly/seminari_26maig. Les persones inscrites rebran l’enllaç d’accés a la plataforma Zoom el dia abans que es realitzi el seminari.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local, la Diputació de Barcelona, el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme i el Departament d’Empresa i Treball.