Qui compri al comerç local i al mercat de Solsona entre el 25 d’abril i el 6 de maig pot tenir premi. L’Agència de Desenvolupament Local posa en marxa la campanya “Compra, tasta i guanya” amb butlletes per rascar amb cada compra. La iniciativa, a la qual s’han adherit 120 establiments i parades, millora i amplia l’edició de l’any passat.

Fins a 66 comerços locals i establiments de restauració i 54 parades del mercat de Solsona lliuraran una butlleta amb premi per rascar a la clientela que hi compri o hi consumeixi entre el 25 d’abril i el 6 de maig. L’Ajuntament, per mitjà de l’Agència de Desenvolupament Local, repeteix la campanya de dinamització i visibilització del comerç “Compra, tasta i guanya”, realitzada el març de l’any passat, però de forma ampliada.

Interior de Casa Adroguer Nou de Solsona. Novembre de 2019.

Les butlletes per rascar es repartiran no només els divendres, com l’any passat, sinó cada dia de la setmana, tal com havien demanat alguns botiguers. Mitjançant aquest sistema se sortejaran 600 bosses de roba plegables, una desena de carretons d’anar a comprar, una desena de cistells i 60 dinars. A més, enguany s’hi afegeixen tastos de la Cuineta d’Aquí, que gestionarà Amisol a la plaça del Camp els divendres 29 d’abril i 6 de maig, per a tothom que rebi butlletes no premiades fins que se n’exhaureixin les existències.    

Bona acollida entre els botiguers

Aquesta campanya és una de les accions enguany incloses en el projecte d’impuls del pla de millora de les àrees comercials i del mercat de Solsona, subvencionat amb fons europeus Next Generation pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme. En una enquesta realitzada entre els establiments adherits a la campanya l’any passat, el 83 per cent van mostrar-se favorables a repetir l’experiència. Els canvis que es van demanar i s’han aplicat són els dies de lliurament de les butlletes, ja que no es limitaran únicament als divendres, i la millora de la qualitat de les cartolines, que no es rascaven bé.

Per al regidor de Desenvolupament Local, Ramon Montaner, “Compra, tasta i guanya” és una campanya “amb perspectives de tenir continuïtat, ja que és senzilla per als compradors, contribueix a dinamitzar les compres locals, ha estat ben acollida pel sector i afavoreix globalment tant les botigues com el mercat”.  

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *