L’any passat, els comerciants de la UBIC de Cardona van alliberar Adalés de la Torre de la Minyona per posar-la al centre de la campanya de Nadal, i aquest any han creat el personatge de l’Abdalà perquè l’acompanyi i perquè, junts, facin que Cardona tingui un autèntic ‘Nadal de Llegenda’, tal i com s’ha batejat la campanya nadalenca 2019-2020.

Així, aquesta parella seran els protagonistes d’una campanya que arrenca aquest divendres 6 de desembre amb la segona edició de la Fira de Nadal, que com a novetat —i seguint el fil del Nadal de Llegenda— incorporarà una exposició de fotos antigues a la plaça del Mercat, així com passis de vídeos de fa dècades de les diferents arribades dels Reis d’Orient a Cardona, amb la col•laboració de l’Arxiu Històric de Cardona i del Cinema Amateur Cardoní.

Amb tot, el producte local, de qualitat i de proximitat, continuarà sent el protagonista. Per promocionar-lo, es farà una desfilada de productes cardonins a l’estil d’una passarel•la de moda, però amb tot tipus de productes. La idea és mostrar tot el que es pot arribar a comprar a Cardona. A la fira també hi prendran part els restauradors locals amb el ‘Tasta la plaça,’ que es farà al migdia i que anirà acompanyat d’un concert de Xènia Delgado i de Village Night. També al migdia, es farà l’entrega de premis de La Torre de la Minyona, que reconeixen entitats, persones o associacions que hagin contribuït al desenvolupament de Cardona.

La fira acabarà amb cantada de Nadales per part de grups de joves de Cardona i l’encesa de llums nadalenques, que anirà a càrrec de l’Abdalà i l’Adalés, que delectarà el públic amb alguna de les seves cançons.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *