Un arbre de Nadal creat amb tres carretons metàl·lics disposats verticalment ha merescut el premi del X Concurs d’aparadors per Nadal de Solsona, convocat per la regidoria de Promoció Econòmica. És de la botiga DSF Ferreters i el jurat n’ha valorat especialment l’impacte visual i la seva capacitat d’atraure l’atenció tant de vianants com de conductors. Els responsables de l’establiment han guanyat un viatge a Londres amb l’acompanyament d’un consultor especialitzat en comerç.

En aquesta edició han participat a la convocatòria un total de 24 establiments. Si bé fins l’any passat es repartien tres premis, aquesta vegada es va decidir concedir un únic guardó i fer-lo més atractiu. Eduard Solé i Roser Borés viatjaran a la capital anglesa del 25 al 27 de febrer amb l’assessorament de l’economista Jordi Bacaria, especialitzat en “retail tours”, per captar idees sobre les últimes tendències en aparadorisme  i millorar la competitivitat del seu negoci.

L’aparador amb més puntuació dels participants al concurs es va dissenyar pensant en “colors platejats, típics nadalencs i elegants, una disposició vertical que impactés i elements exclusivament de ferreteria”, apunta Roser Borés. De fet, l’impacte visual és l’aspecte que més puntuació donarà també a partir de les properes edicions. El jurat l’han integrat representants de l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona, la UBIC, el cicle formatiu de Comerç de l’Escola Arrels II, l’Associació per a la Promoció dels Productes Artesans i de Qualitat del Solsonès i el Consell d’Infants de Solsona.