Avui 23 de novembre, finalitza el curs “La comunicació per a la recerca de feina: Com diferenciar-te de la resta de candidatures” que s’ha realitzat al Centre Cívic de Cardona, a càrrec de la professional Míriam Riera d’Efectiva Comunicació, en el marc del Recull d’Activitats per els Serveis Locals d’Ocupació de la Diputació de Barcelona.

L’objectiu del curs ha estat conèixer i utilitzar elements i tècniques de comunicació ( verbal i no verbal ) que poden ajudar en el procés de recerca de feina.

Els alumnes han pogut aprendre a diferenciar entre llenguatge verbal i no verbal, aprendre les claus del llenguatge no verbal i com aplicar-ho a una entrevista de feina, conèixer els principals elements de la comunicació interpersonal, analitzar com ens presentem i posar en pràctica tots els coneixements assolits durant les 12 hores de formació, de manera divertida i dinàmica.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *